A continuació, presentem les competències, bàsiques del Màster Oficial en Director Esportiu i les competències específiques de cada especialització del Màster Oficial en Director Esportiu, així com les seves competències generals.
- RAT6. Reconèixer les diferents metodologies científiques, quan 'és més adequat el seu ús i com s'apliquen
- RAT8. Interpretar els resultats obtinguts de l’anàlisi d’entorns complexos mitjançant metodologies científiques específiques i procediments professionals
- RAT10. Definir conceptes, procediments i contextos de les responsabilitats de la direcció esportiva
- RAT14. Reconèixer els principis morals i ètics que vinculen la direcció esportiva a la ciutadania.
- RAT15. Distingir els principis de responsabilitat, generositat i compromís amb la millora de la professió, del context esportiu i de la societat en general
- RAT17. Organitzar la gestió i direcció de centres esportius
- RAT18. Identificar el marc jurídic i legal de les organitzacions esportives amb la finalitat de garantir una gestió integral adequada a les característiques dels diferents tipus d'entitats i associacions esportives
- RAT19. Reconèixer les diferents situacions econòmiques i financeres de les organitzacions esportives
- RAT2. Comunicar idees i conclusions, i el coneixement i la justificació subjacent, a audiències especialitzades i no especialitzades apropiada al context, utilitzant convencions que siguin rellevants per al camp professional
- RAT7. Analitzar entorns complexos en l'àmbit de la direcció esportiva mitjançant metodologies científiques específiques de la recerca
- RAT 9. Aplicar solucions estratègiques aplicant els coneixements específics de la direcció esportiva per resoldre problemes concrets en els diferents contextos professionals
- RAT11. Resoldre situacions problema en les àrees vinculades a la direcció esportiva
- RAT12. Integrar coneixements per a la formulació de judicis a partir duna informació incompleta o limitada
- RAT13. Construir propostes considerant responsabilitats socials i ètiques en l'àmbit de la direcció esportiva
- RAT16. Preparar plans de formació, esdeveniments, competicions esportives amb control i seguiment d’indicadors d’excel·lència
- RAT20. Emprar les habilitats personals per estimular dinàmiques positives en el treball en equip
- RAU1. L'estudiantat podrà explicar qualsevol coneixement/informació de manera clara i precisa, oralment i per escrit, en català, castellà i en una tercera llengua, especialment l'anglès (resultat d'aprenentatge transversal de la UdL).
- RAU2. L'estudiantat podrà aplicar les tecnologies digitals (en els moments necessaris) en el seu àmbit de coneixement (resultat d'aprenentatge transversal de la UdL).
- RAT1. Desenvolupar habilitats per a l'autonomia en el seu aprenentatge de manera autodirigida
- RAT3. Construir documents respectant les estructures formals de cada àmbit: acadèmic, científic i professional
- RAT4. Avaluar propostes pròpies i alienes com a pas fonamental per a la millora de la presa de decisions
- RAT5. Desenvolupar tasques amb altres professionals amb respecte, tractant totes les persones de la mateixa manera sense cap prejudici de gènere, ètnia, religió o qualsevol altre.
- RAU3. L´estudiantat podrà proposar solucions innovadores, creatives i emprenedores en situacions pròpies de l´àmbit professional (resultat d´aprenentatge transversal de la UdL).
- RAU4. L´estudiant serà capaç d´avaluar la sostenibilitat i l´impacte social de les propostes plantejades amb responsabilitat ètica, mediambiental i professional (resultat d´aprenentatge transversal de la UdL).
- RAU5. L'estudiantat serà capaç d'aplicar la perspectiva de gènere a les tasques pròpies de l'àmbit professional (resultat d'aprenentatge transversal de la UdL).
Data d'actualització:
14.02.2019